DIJOUS, 28/03/2024 | 11:46 h

La Festa Major 2020 queda cancel·lada i treballem en un nou format juntament amb les entitats del nostre municipi

23/5/2020

Les mesures preses per la contenció i prevenció del coronavirus no ens permetran, a finals del mes de juny, celebrar la Festa Major d'enguany en el seu format habitual. Per aquest motiu, l'esdeveniment festiu i cultural del nostre municipi queda cancel·lat. No obstant, estem treballant, juntament amb les entitats abrerenques, en l'organització d'una Festa Major virtual. Per la salut de totes i tots! A Abrera, som cultura!

En una entrevista setmanal a Ràdio Abrera, el nostre alcalde, Jesús Naharro, ha avançat que “s'està treballant amb les nostres entitats locals per redissenyar com serà la celebració enguany i poder adaptar-la a la situació en què ens trobem. La Festa Major tal com la coneixem i com la vam poder gaudir l’any passat no la podrem repetir aquest any però virtualment haurem de repensar que és el que es podrà fer o no als nostres carrers, i determinarà molt el moment en quina fase ens trobem per les dates de Sant Pere i estarem preparats per fer una cosa nova, fresca, virtual i ben bonica”.

Anirem treballant i informant sobre el tipus d'activitats festives que podrem celebrar a finals del mes de juny.

Podeu escoltar l'entrevista  a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina o fent clic aquí.

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!