DIMARTS, 16/04/2024 | 18:30 h
  • Obres a la C-55, 30 d'abril de 2020

+ 1

• Obres a la C-55, 30 d'abril de 2020

Avui dijous es talla la via de servei lateral d’accés al nucli urbà d’Abrera i al polígon industrial Sant Ermengol de l'A-2 i l'accés al nucli urbà de la C-55 per obres de millora del paviment

30/4/2020

Avui dijous 30 d’abril, en horari de 7 h a 21 h, es realitzaran treballs de reparació del paviment del vial lateral de l’autovia A-2 d’accés al nucli urbà d’Abrera i al polígon industrial Sant Ermengol, sentit Lleida. Per aquest motiu, l'accés al nucli urbà i al polígon industrial Sant Ermengol quedarà tallat al trànsit. Aquest matí també ha quedat tallat al trànsit l'accés al nucli urbà a la C-55, sentit Manresa, per uns treballs de reforç de la calçada i regularització del ferm.

Així, l’accés al nucli urbà del nostre municipi per part dels turismes i motocicletes, es pot realitzar per les sortides, sentit Lleida, número 585 (Ca n’Amat i Polígons Industrials d’Abrera) i 582B (Polígon industrial Sant Ermengol i el Rebato).

Pel que fa a l’accés dels camions als Polígons Industrials Sant Ermengol d’AbreraBarcelonès, només podran utilitzar les sortides, sentit Lleida, número 585 (Ca n’Amat i Polígons Industrials d’Abrera), i 582B (Polígon Industrial Sant Ermengol i el Rebato), també en sentit Lleida.

El Ministeri de Foment i el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat realitzen aquestes obres de millora del paviment de l'A-2 i la C-55, respectivament, al seu pas pel nostre municipi. Preguem a la ciutadania que disculpin les molèsties que aquestes obres de millora els hi puguin ocasionar.