DIJOUS, 17/06/2021 | 11:00 h

• L'Ajuntament d'Abrera s'adhereix al programa Digiemprèn per potenciar la formació dels nostres comerciants locals
  • Comerços oberts d'Abrera

• Comerços oberts d'Abrera

Des de l'Ajuntament d'Abrera ens adherim al programa Digiemprèn per potenciar la formació dels nostres comerciants locals

28/4/2020

Atenció comerciants i empresaris/es d’Abrera! Des de l'Ajuntament volem oferir-vos aquest tipus de formació online de qualitat que fomentarà la competitivitat del sector oferint recursos, diferents metodologies d'estudi i continguts que s'adapten al procés d'aprenentatge dels i de les participants.

Amb el programa Digiemprèn totes i tots els nostres comerciants disposeu d'una plataforma online gratuïta impulsada per Diputació de Barcelona i pensada perquè pugueu digitalitzar el vostre comerç, apropar-vos al món 2.0 i la creació de negocis online. Aquesta plataforma és una eina de formació inclusiva, on els i les comerciants podran participar, independentment del lloc i el moment on es trobin en un espai de diàleg permanent entre els mateixos i l'equip docent.

El Digiemprèn posa a disposició dels usuaris i usuàries un total de 12 cursos gratuïts i vídeo guies per aprofundir en el coneixement de l'e-commerce, molt útil en aquestes setmanes de confinament per la Covid-19.

Una oferta diversa adreçada als diferents perfils comercials

El portal Digiemprèn (accediu clicant aquí) disposa d'una oferta formativa molt diversa pensada per cobrir les necessitats de la gran majoria de perfils comercials de la zona. Així doncs s’ofereixen els següents cursos:

• Claus de la logística en el comerç en línia
  • Atenció al client, negocis online brillants
  • El mòbil, el teu nou aliat en la difusió en línia
  • Com fer el teu pla de màrqueting (online i offline)
  • Marketplaces, una bona opció?
  • Saps utilitzar Instagram?
  • Google loves you
  • Fes-te escoltar. Canals de comunicació per a petites empreses
  • Muntar una botiga pas a pas
  • Crea el teu perfil a Google Maps i posiciona't en l’àmbit local
  • Què has de fer abans de vendre en línia
  • Com aconseguir les teves pròpies fotos professionals

Tots aquests cursos tindran una durada de tres setmanes i les persones participants podran obtenir un certificat després d'haver completat el curs. Aquestes formacions poden realitzar-les els creadors i creadores, artesans i artesanes, comerços i serveis de la demarcació de Barcelona, de la que forma part Abrera.

Tot el material, al teu abast!

El portal web de Digiemprèn ofereix diverses guies breus sobre el comerç en línia, molt útil en aquests dies de confinament. Es tracta de diverses píndoles audiovisuals d'uns 10 minuts de durada amb informació essencial i consells sobre el dia a dia d'un negoci a Internet.

Són vídeos tipus tutorial amb material descarregable per fer exercicis voluntaris. A banda també teniu al vostre abast el fòrum d’usuaris i professors per intercanviar qualsevol mena d’opinions, traspassar informació, així com resoldre dubtes.

Inscripcions i informació del Digiemprèn. On em puc adreçar?

Els interessats i interessades a realitzar algun dels cursos del Digiemprèn us haureu d'adreçar al web www.digiempren.diba.cat per formalitzar la inscripció prèvia.

Per a qualsevol dubte també podeu contactar amb el nostre Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera al T.93 770 01 02, a l’email promocioeconomica@abrera.cat o al Facebook del departament www.facebook.com/peabrera. També us podeu adreçar a l’email del Digiemprèn digiemprem@diba.cat.

Apunteu-vos als cursos del Digiemprèn i feu créixer el vostre comerç o empresa!

Fem costat al nostre comerç local!

Des de l'Ajuntament d'Abrera treballem per fer costat al comerç local i pal·liar l'impacte que la crisi del coronavirus pot tenir en el nostre teixit comercial. Per això agraïm l'enorme esforç que empreses, comerços i emprenedors i emprenedores esteu realitzant.

Comerços oberts d'Abrera

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ