DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:19 h
  • Zona de jocs infantils tancades per prevenció i contenció del Coronavirus SARS-COV-2

ACTUALITZACIÓ. DIUMENGE 15 DE MARÇ. 16.25 H. Tanquem la Deixalleria Municipal i recomanem a la ciutadania que no vagi als parcs infantils

15/3/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera continuem prenent mesures per la prevenció i contenció del coronavirus SARS-CoV-2. Així, anunciem que les instal·lacions de la Deixalleria Municipal (Sant Ermengol, 15) queden tancandes. També recomanem a la ciutadania que no porti les nenes i els nens als parcs infantils.

A banda de la Deixalleria Municipal, estan tancades les següents dependències municipals:

• Centre Polivalent (Casal de Joves, Escola Municipal de Música, Centre Obert, Espai Kalima, Tallers...).
  • Hotel d'Entitats (Aula d’Adults, classes de Català, activitats esportives)
  • Casa de Cultura i Biblioteca
  • Casal de Can Vilalba
  • Casal de Santa Maria de Vilalba
  • Casal social de Les Carpes
  • Casal de la Gent Gran
  • Teatre Sala Municipal
  • Escola bressol Municipal Món Petit
  • Centre Aquàtic Municipal i qualsevol altre equipament esportiu municipal
  • Pistes de les escoles municipals i Institut Voltrera
  • I també queda ajornat el Mercat setmanal del dimarts (mercat ambulant)
  • Promoció Econòmica (oferirà servei telefònic).
  • Educació (oferirà servei telefònic).

En un decret d'Alcaldia signat el divendres 13 de març, queden fixats els serveis públics essencials del nostre Ajuntament per a la gestió d'emergències:

• Presidència
  • Policia Local
  • Protecció Civil
  • Salut
  • OAC- Línia d'Atenció Telefònica. T. 93 770 03 25
  • Benestar Social
  • Gestió de les persones
  • Comunicació
  • Ràdio Abrera
  • Tecnologia i seuretat
  • Secretaria
  • Intervenció
  • Brigada Municipal
  • Urbanisme i territori
  • Subministrament d'aigua
  • Enllumenat
  • Neteja viària
  • Recollida de residus
  • Serveis funeraris

Des de l'Ajuntament recordem que és important respectar les mesures adoptades per la prevenció i contenció del Coronavirus SARS-CoV-2, que presenta una simptomatologia clínica similar a la de la grip. Així doncs, recomanem que no es portin les nens i els nens als parcs infantils.

Recordem que el Centre d’Atenció Primària (CAP) del nucli urbà (Manresa, 9 -15 baixos) només s'atenen urgències, injectables i revisions d'infants amb vacunacions programades. Els ambulatoris de Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba estan tancats. Consulteu aquesta informació fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

Atenció! Seguiu els canals de comunicació municipals per tenir la informació sobre la prevenció del coronavirus SARS-CoV-2:

web abrera.cat
xarxes socials Twitter @AbreraInforma i Instagram @abrerainfo.
Ràdio Abrera, al 107.9 de la FM i radioabrera.cat.
També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.