DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:55 h

El proper dijous 12 de març, nova recollida d'andròmines i mobles vells a Abrera

10/3/2020

Si et vols desfer d'un moble vell, no el deixis al carrer! El proper dijous 12 de març a primera hora del matí des de l'Ajuntament d'Abrera tornem a oferir el servei de recollida de mobles vells i andròmines per tal que totes i tots els nostres veïns i veïnes puguin desfer-se de manera correcta dels trastos vells que ja no utilitzen.

Recordem que des de l'Ajuntament d'Abrera realitzem la recollida d'andròmines (mobles i trastos vells) el segon i últim dijous de cada mes. A primera hora del matí deixeu les andròmines davant de casa vostra (o al costat dels contenidors d'escombraries) sense obstaculitzar el pas i l’empresa encarregada de la seva gestió passarà a recollir-les. Així doncs la propera recollida d'aquests trastos vells serà el dijous 12 de març a primera hora del matí.

Fora d’aquests dies sempre podeu portar les andròmines a la Deixalleria Municipal, ubicada al carrer de Sant Ermengol, 15, al Polígon Industrial Sant Ermengol. La deixalleria permet fer una recollida selectiva de residus per la seva posterior valorització, tractament i recuperació, d’aquelles fraccions de residus municipals per a les quals no hi ha un sistema de recollida domiciliària o uns contenidors específics al carrer.

Des de l'Ajuntament fem una crida al civisme per tal d’evitar l'abocament d'andròmines i residus per mantenir un entorn net i agradable per a tothom, respectuós amb el medi ambient.

A Abrera tenim cura del nostre entorn!