DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:50 h

Rebem novament la visita del delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona, Juli Fernández

23/9/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i els regidors i regidores de l'Equip de Govern han rebut al delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona, Juli Fernández, aquest dimecres 18 de setembre a l’Ajuntament.

Des de l’Ajuntament valorem positivament la visita institucional del delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona. L’alcalde, Jesús Naharro, ha destacat que “ha estat una reunió de treball molt interessant a la que hem pogut escoltar el delegat i fer-li arribar les nostres reivindicacions i demandes en qüestions que han de millorar la vida dels nostres veïns i veïnes, com ara seguretat ciutadana, infraestructres i carreteres, l’Agència Catalana de l’Aigua, ensenyament, sanitat i els ambulatoris” i ha assegurat que el delegat “ha pres nota de tots ells per fer-ne uns seguiment”.

Per la seva part, el delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona, Juli Fernández,  compartit amb els responsables municipals que el Govern de la Generalitat ha iniciat el procés del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC) 2020-2024, el qual “té l’objectiu d’ajudar els ajuntaments en inversions estratègiques, i pot ser molt útil fer realitat projectes que millorin la qualitat de vida dels ciutadans i ciutadanes d’Abrera”.

A Abrera, per ser un municipi de menys de 20.000 habitants, podrem optar a un ajut màxim de 250.000 euros de subvenció i l’alcade ha avançat que “ja hi estem treballant per escollir els projectes que poden millorar els espais i equipaments públics d’Abrera per poder presentar-los a aquesta convocatòria d’ajuts”.

La visita va finalitzar amb la signatura del delegat al llibre d'honor de l'Ajuntament. Aquesta és la segona visita del delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona al nostre municipi, després de la realitzada el 30 d'octubre de l'any passat. En aquella ocasió, l'alcalde i regidors van expressar al delegat el rebuig al pla director d'infraestructures en el nostre municipi.