DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:30 h

Les ballarines abrerenques de dansa urbana continuen sumant èxits en les seves carreres esportives!

8/7/2019

Les joves veïnes d’Abrera Ariadna Folch i Verònica Folch s’han proclamat campiones en diferents categories de danses urbanes al Campionat Open Mediterráneo celebrat durant el mes de juny passat a les instal·lacions de Marina d’Or a Oropesa del Mar (Castelló).

La Verònica Folch ha estat primera classificada en la categoria Kid Femení Hip Hop Solo i l’Ariadna Folch ha estat també primera classificada en categoria Baby Dansa Urbana Solo.

Aquests èxits es sumen als aconseguits al mes de maig passat quan la Verònica es va proclamar campiona Mini-Solista del Campionat ‘La Beat Dance’ i va quedar tercera en la categoria Kid Hip Hop Solo del Campionat d’Espanya de Fit Kid i classificada pel mundial de l’any que ve, i l’Ariadna va ser segona en la categoria Mini Solo, Duo, Trio Hip-Hop/Commercial del Campionat ‘Show your Dance’ i tercera la categoria Kid Jazz Funk Solo del Campionat d’Espanya de Fit Kid i classificada pel mundial de l’any vinent.

Des de l’Ajuntament felicitem la Verònica Folch i l’Ariadna Folch pels seus bons resultats i les desitgem molta sort pels propers campionats que disputin.