DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:58 h

Escalfem motors per gaudir de la nostra Festa Major! Consulta el programa i no et perdis cap activitat!

21/6/2019

La darrera setmana del mes de juny arriba la Festa Major d’Abrera amb un munt d’activitats programades amb la família com a protagonista i amb esdeveniments per a totes les edats. Amb la necessària col·laboració, il·lusió i empenta de les nostres associacions, des de l’Ajuntament d’Abrera hem preparat un programa amb més de 70 activitats i totes gratuïtes! Consulta'l al final d'aquesta pàgina!

Com a novetat d’aquest any, a la Festa Major Jove tindrem dos espais: el parc de Can Morral i el pàrquing del carrer Joan Miró al barri de Can Morral, a prop de l’estació dels Ferrocarrils. També és novetat la inclusió d’alguns espais reservats per a persones amb diversitat funcional. I pensant en la nostra Gent Gran, el Gegantó Porronet, acompanyat de grallers i bastoners, visitarà la residència Canigó del municipi abans de l’inici de la Cercavila de Festa Major.

Enguany tornarem a repetir l’èxit de la Festa Pride, amb la participació d’entitats locals, amb la lectura del manifest

a càrrec la nova associació de joves Garsasound i l’amenització de #BIG FRIDAY. El Porró Electrònic, amb el DJ local Andreu Presas. La Festa Revival, amb el DJ abrerenc Emilio. L’Abrera Circus, pels més menuts i la jornada de portes obertes de Ràdio Abrera, per a totes les veïnes i veïns que vulguin visitar les instal·lacions de la nostra emissora municipal. I també repetirem aquest any el servei de bus per facilitar la mobilitat i apropar la Festa Major als barris d’Abrera.

La Festa Major als canals de comunicació de l’Ajuntament

A través dels nostres canals de comunicació podreu estar al dia de tot allò relacionat amb la Festa Major d’Abrera: a través d'aquest web municipal, a l’aplicació gratuïta “Connecta’t a Abrera”, a través de tota la programació de Ràdio Abrera, al 107.9 de l’FM i a l’app.

I segueix-nos a les xarxes socials del Departament de Comunicació: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo.

Podeu consultar el programa d’activitats complet de la Festa Major d'Abrera 2019, fent clic aquí!

Totes i tots fem possible la Festa Major d’Abrera!