DIVENDRES, 19/04/2024 | 06:45 h

Cerimònia de graduació dels i les alumnes de segon curs de Batxillerat de l’Institut Voltrera

21/5/2019

L’Auditori del Centre Polivalent va acollir, el dilluns 20 de maig a la tarda, la cerimònia de graduació dels i les alumnes de segon curs de Batxillerat de l’Institut Voltrera.

La cerimònia va començar amb els parlaments de l’equip directiu del centre. Seguidament, els/les alumnes de la promoció 2013-2019 van protagonitzar l’acte amb parlaments i actuacions musicals. L’alcalde, Jesús Naharro, i el regidor d’Ensenyament, Miquel Tomàs, van assistir a l'acte de comiat dels i les joves estudiants.

Després de recollir els seus diplomes de batxillers, els/les alumnes es van posar el tradicional birret de graduat, que van llançar a l’aire alhora. Un piscolabis, gentilesa de l'Ajuntament, va tancar l’acte.

L’Ajuntament d’Abrera felicita els nous batxillers i els anima a afrontar el futur amb il·lusió!