DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:47 h

El parc de Can Morral acull la quarta edició de la fira Abrera Street Food

6/5/2019

La fira gastronòmica va reunir el dissabte i el diumenge, 4 i 5 de maig, 19 Food Trucks i diferents d'espectacles per a veïnes i veïns de totes les edats. Les Food Trucks van oferir una carta variada de menjar ràpid per a tots els gustos i paladars.

A causa de la pluja, l'inici de la quarta edició de la fira Abrera Street Food previst pel divendres 3 de maig al migdia es va enderrerir fins l'endemà dissabte i es va allargar fins diumenge, 5 de maig. La Casa de Cultura va acollir el divendres a la tarda  l'espectacle infantil “Que peti la plaça”, a càrrec de la cia. Xip-Xap, el karaoke infantil, a càrrec de Big Friday, i l'actuació de l'entitat Vive y Baila.

Enguany la fira va comptar amb la participació de 19 Food Trucks o caravanes de menjar ràpid: El Violetero Gourmet, Sensacions, La Moreneta, Creperia La Parisina, La Piccola di Sandro, Pork'n'Roll, Van i Venen, La Vaquita, Capritx Ibèric, La Pulponeta, Helen's Street Food, The Fabulous Luigi's, Morenita Street Food, Frangelica Foodtruck, Thai Food Caravan, Sabor a Pirineo, La Perla Negra, Van i venen i Paddington Street Food.

Tallers i espectacles

La fira gastronòmica va incloure un any més animació i espectacles gratuïts per a totes les edats. El dissabte 4 de maig, els nens i nenes van poder participar a partir de les 11 h, del taller de cuina Tapa Fria, a càrrec de Manualitats Alean. A les 12 h, la fira va comptar amb l'animació de Santi Càmara. A la 17 h van continuar els tallers amb Manualitats Alean i els inflables pels petits i petites. I a  les 17.30 h, les famílies van gaudir del concert de La Tresca i la Verdesca, dins el cicle 'Musiquem Abrera'.  A partir de les 19 h va tenir lloc l'actuació de hip hop a càrrec dels grups del Casal de Joves, l'animació de Santi Càmara. La música de DJ Emilio va tancar la jornada.

L'esdeveniment va coincidir al parc de Can Morral, el diumenge 5 de maig, amb la celebració del Dia Internacional de la Dansa, que va comptar amb actuacions i tallers gratuïts a càrrec de diferents entitats abrerenques. L'Ajuntament d'Abrera ha organitzat un any més la fira gastronòmica Abrera Street Food amb la col·laboració de diverses entitats del municipi i el bar Paddington