DIVENDRES, 29/03/2024 | 14:10 h

Les nostres Juventudes Rocieras, segones classificades al concurs Diversitalent de Piera

17/7/2018

Piera va acollir una nova edició de la Festa de la Diversitat, un esdeveniment que va incloure tallers, exhibicions, xerrades i parades d’artesania i gastronomia

Del 6 al 8 de juliol, Piera va acollir la dotzena edició de la Festa de la Diversitat, una iniciativa que va tenir una bona acollida per part de la ciutadania. L’esdeveniment pretenia donar a conèixer cultures d’arreu del món i fomentar valors com la barreja de cultures i la solidaritat, atès que els beneficis obtinguts es destinen a la Fundació Quetzal i altres associacions locals.

El club de les Juventudes Rocieras, amb Patricia Malo al capdavant, va ser el 2n classificat del concurs Diversitalent 2018.

Des de l’Ajuntament d’Abrera, volem felicitar a l’entitat per la gran tasca en l’ensenyament de la dansa i la implicació en actes solidaris com aquest. A més, cal destacar com a través de la seva activitat porten el nom d’Abrera arreu.

Felicitats campiones!