DIJOUS, 28/03/2024 | 22:47 h

La Xarxa arrenca amb èxit de públic la nova temporada

9/10/2017

L’Associació per a la Promoció de l’Espectacle Infantil i Juvenil a Abrera, La Xarxa, va començar la nova temporada amb l’espectacle “Contes amagats” de Marcel Gros, el diumenge 8 d’octubre. Tant els infants com les famílies assistents van gaudir d’allò més amb l'humor i la imaginació d’aquest trobador.

A l’espectacle van assistir més de 120 persones, que van gaudir d'un viatge per camins imaginaris plens de formes, papers, sons i colors… que va provocar somriures a tota la família.

Des de La Xarxa volen superar aquestes xifres en els propers espectacles.  A més, des dels inicis de la nova junta de La Xarxa, al mes de juliol, ja compten amb més de 60 socis i sòcies.

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera felicitem l’entitat per la seva tasca i els resultats obtinguts en aquest primer espectacle. Des de la Regidoria volem que les famílies puguin gaudir d’una programació familiar estable a Abrera i treballarem estretament amb l’entitat.

El següent espectacle de la Xarxa serà “El Llop i les 7 cabretes” de la Cia. Xip-Xap el proper 12 de novembre a les 12 hores a la Sala Municipal (Casamada, 12), que estarà inclosa en el Mes de la Infància. Si voleu més informació dels espectacles de La Xarxa us podeu posar en contacte a través del correu electrònic laxarxa.abrera@gmail.com

Vine i enxarxa’t a La Xarxa d’Abrera!