DIJOUS, 28/03/2024 | 22:30 h
  • ba

Escolars de l´Ernest Lluch visiten l´Ajuntament

27/2/2012

Els escolars de tercer curs de l´escola Ernest Lluch han fet avui una visita guiada per l´Ajuntament dins de l´activitat “El meu Ajuntament” i han lliurat les seves propostes de municipi a l´alcaldessa, Maria Soler.

Aquesta activitat educativa està emmarcada en el programa Abrera Educa i s´adreça als alumnes de cicle inicial de les escoles del municipi amb la finalitat de donar a conèixer als alumnes l´Ajuntament i la seva organització.

Abans de la visita al consistori, aquests alumnes de 9 anys fan a l´aula una introducció teòrica i dues pràctiques en grup on elaboren propostes per al municipi i les presenten a l´aula per ser escollits alcalde o regidors. Aquestes propostes les han exposat avui davant l´alcaldessa, Maria Soler, i la regidora d´Ensenyament, Guadalupe Marcos, a la sessió que han fet a la Sala de Plens. Conscients de la situació econòmica, la majoria de les peticions han anat en la línia de demanar que es creï més ocupació o construir un hospital, més vivenda social, o la nova escola d´Abrera.

Els alumnes escollits regidors i alcaldes pels seus companys han pres lloc dels seus seients a la Sala de Plens. Al final els escolars han lliurat a l´alcaldessa i a la regidora un album amb fotos de l´alcaldessa dibuixades per cada alumne i els petits visitans s´han endut un portafolis de record de la seva visita al consistori abrerenc.

Dilluns, 27 de febrer de 2012