DIJOUS, 28/03/2024 | 13:11 h
  • L'Operació Quilo, el Festival Solidari del Grup de Teatre del Casal de la Gent Gran, recull més de 400 quilos de menjar. Gràcies Abrera!
  • Cartell Operació Quilo 2023
  • Entrevista a Ràdio Abrera del Grup de Teatre i la dinamitzadora del Casal de la Gent Gran d'Abrera

+ 4

No us perdeu l'Operació Quilo, el Festival Solidari del Grup de Teatre del Casal de la Gent Gran, i la celebració del seu 20è aniversari, el dissabte 28 de gener a la Sala Municipal!

23/1/2023

L'Operació Quilo, el Festival solidari del grup de Teatre del Casal de la Gent Gran, i la celebració del 20è aniversari de l'entitat, tindrà lloc el dissabte 28 de gener a la Sala Municipal (c. de Casamada, 12) a partir de les 17 h. Reserveu la vostra entrada! Us expliquem seguidament com fer-ho!

Reserveu la vostra entrada!

El proper dissabte 28 de gener, a partir de  les 17 h, gaudirem de l'Operació Quilo a la Sala Municipal d’Abrera (c. de Casamada, 12). Podeu aconseguir les vostres entrades:

• Al Casal de la Gent Gran (rambla del Torrentet, 8), al despatx de la dinamitzadora en els següents horaris:
    • Dilluns 23 i dimecres 25 de gener de 16 h a 18 h
    • Divendres 27 de gener de 10 h a 12 h.

Recordem que l'Operació Quilo compta amb la recollida de productes i aliments amb col·laboració amb Càritas Abrera i un espectacle musical a càrrec del grup de teatre del Casal d'Avis d'Abrera. Entre els aliments que s’hi recolliran hi trobem llaunes de conserva, aliments envasats de llarga durada i productes d'higiene personal i per a la llar. Els aliments i productes es poden entregar el dia del festival a la Sala Municipal i també al Casal de la Gent Gran els dies de recollida d'entrades.

Cartell Operació Quilo 2023

Podeu escoltar L'Entrevista del Dia de Ràdio Abrera del dilluns 23 de gener amb la dinamitzadora del Casal de la Gent Gran, Merche Bellón, i Antonia Luna i Pepi González, dues de les integrants del Grup de Teatre del Casal de la Gent Gran fent clic aquí o a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Més informació de les nostres activitats

Podeu estar informats de totes les activitats que s'organitzen a Abrera a través de les Xarxes Socials de l'Ajuntament d'Abrera a Instagram: @abrerainfo, @activatabrera, @casaldejovesabrera.

També a L'Agenda de Ràdio Abrera que s'emet dissabtes i diumenges cada hora, des de les 8 h fins les 20 h després dels Butlletins en Xarxa, i a les 14h després del Resum de la Setmana.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ