DIVENDRES, 19/04/2024 | 10:16 h
  • Atenció, famílies! Ja podeu sol·licitar els ajuts econòmics per a l’escolaritat, menjador i acollida destinats a infants de 0 – 3 anys de l’Escola Bresssol Municipal Món Petit, curs 2020– 21
  • Escola Bressol Municipal Món Petit
  • Escola Bressol Món Petit

Famílies! Ja podeu sol·licitar els ajuts econòmics per a l’escolaritat, menjador i acollida destinats a infants de 0 a 3 anys de l’Escola Bressol Municipal Món Petit, curs 2020– 21

7/5/2021

Des de l'Ajuntament d'Abrera informem de l'inici del període de sol·licitud dels ajuts econòmics per a l’escolaritat, menjador i acollida destinats a infants de 0 – 3 anys de l’Escola Bressol Municipal Món Petit, curs 2020– 21. La finalitat d'ajuts és la de contribuir a l'accés a centres i serveis educatius públics del primer cicle d'educació infantil sota el principi d'igualtat d'oportunitats. Els serveis d'educació infantil de primer cicle inclouen l'escolaritat, el menjador i l'acollida.

L'escola bressol suposa per a la gran majoria dels nens i nenes la primera ocasió de participar en un context social fora de la seva família i ofereix espais de desenvolupament personal, social, cognitiu i emocional.

• Consulteu les bases  per a la concessió dels ajuts econòmics fent clic aquí.

Com podem tramitar l’ajut?

• De manera telemàtica a través de la seu electrònica, fent clic aquí (opció recomanada). Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
  • Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30 h a 19.00 h).  Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat. Trobareu la sol·licitud per demanar l'ajut fent clic aquí (català) i fent clic aquí (castellà).
  • Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció per cita prèvia a l'OAC serà els matins, de 9 h a 14 h.

Les sol·licituds es podran presentar fins al dimecres 26 de maig de 2021.

Per a més informació contacteu amb el Servei d’Acció Social de l’Ajuntament
 (carrer Major, 3), de dilluns a divendres de 9 a 14 hores del matí, i dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 de la tarda, al telèfon de contacte 937702911 (ext.1702) i al correu electrònic infancia@abrera.cat.

A Abrera, les famílies i els i les nostres infants sempre són primer!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ