DIJOUS, 28/03/2024 | 22:41 h

Vols gaudir d'una divertida sessió d'Spinning a l'aiure lliure? Apunta't a la marató del dissabte 5 de juny!

6/5/2021

Abrera amb l'esport! La plaça de Rafael Casanova acollirà el dissabte 5 de juny al matí una nova Marató d'Spinning a l’aire lliure, que organitzem des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera amb la col·laboració de SAFIS Sports. Després de l'èxit de la primera convocatòria, celebrada el 2019, enguany tornarem a gaudir una sessió d'Spinning animada per monitors, amb bona música i molt de ritme! L'activitat es durà a terme amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19. Per participar-hi cal inscripció prèvia en aquest web municipal. Preneu nota!

La Marató d'Spinning a l’aire lliure començarà a les 9.30 h del matí i tindrà una durada de 2 hores i 30 minuts. Podran participar-hi un total de 50 persones, mitjançant inscripció prèvia.

• Podeu fer la vostra inscripció per participar en la Marató d'Spinning del dissabte 5 de juny en aquest espai web a partir del dimarts 18 de maig.

Propostes ben planificades i segures

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha explicat que "volem posar a l'abast de la ciutadania tot un ventall cultural i de l'esport, amb una visió garantista respecte a les mesures sanitàries actuals, amb un redisseny i readaptació de les activitats i els espais d'oci perquè la ciutadania d'Abrera gaudeixi del seu lleure i de la pràctica de l'esport, amb propostes ben planificades i segures".

La pandèmia de la Covid-19 ha canviat els nostres hàbits, en el treball, en el carrer, a l'hora de trobar-nos i relacionar-nos amb familiars i amics, a l'hora de fer activitats.... Davant d'aquesta situació, Naharro assegura que "hem d'encara-ho amb molta prudència, però també amb optimisme, i hem de continuar complint les normatives que des de les autoritats sanitàries ens indiquen".

Spinning al CAM
Si us agrada l'spinning, us recordem que el Centre Aquàtic Municipal (CAM) ofereix classes d'spinning, amb sessions de dilluns a dissabte. Més informació al mateix Centre Aquàtic Municipal, trucant al telèfon: 93 770 51 00 i a l'email de l'equipament esportiu municipal feu clic aquí.

A Abrera fem esport, fem salut!