DIVENDRES, 29/03/2024 | 14:16 h
  • Sant Jordi 2021. Comparteix el teu desig de Sant Jordi.
  • Sant Jordi 2021. Punts de llibre. Regidoria de Comerç

• Sant Jordi 2021. Punts de llibre. Regidoria de Comerç
  • Diada de Sant Jordi

Participa en el concurs 'Comparteix el teu desig de Sant Jordi', que trobaràs en el nostre comerç local

12/4/2021

A l'abril, a Abrera gaudim de Sant Jordi! L'Associació d'Empresaris i Comerciants Abrera Comerç, amb la col·laboració del Mercat Municipal d'Abrera i el Montserrat Centre Abrera, amb el suport de la Regidoria de Comerç del nostre Ajuntament, organitza el concurs 'Comparteix el teu desig de Sant Jordi', que premiarà el punt de llibre amb la frase més original i imaginativa amb un lot de productes cedits pels comerços abrerencs.

Poden participar en el concurs totes aquelles persones que facin una compra en algun dels establiments comercials adherits a l'organització del certamen. Per participar-hi s'ha d'acabar la frase del punt del llibre que es facilitarà al comerç, i l'autor o autora haurà d'anotar al mateix punt de llibre un pseudònim i un telèfon de contacte. Només s'admetrà una participació per compra i el termini de presentació de punts de llibre finalitzarà el dissabte 17 d'abril.

Tots els punts de llibres participants s'exposaran al Mercat Municipal d'Abrera del dilluns 19 al divendres 23 d'abril. I el jurat, proposat per l'organització, decidirà quins són els punts de llibre guanyadors. En total s'escolliran 3 guanyadors que rebran un lot de productes donats per l'Associació d'Empresaris i Comerciants Abrera Comerç i un lot de llibres cedit per l'Ajuntament d'Abrera. Els premis es lliuraran el divendres 23 d'abril.

Des de la Regidoria de Comerç de l'Ajuntament d'Abrera hem editat també uns punts de llibre amb motiu de Sant Jordi, amb el lema comprem a Abrera, fem créixer el nostre comerç!

A l'abril, gaudim de Sant Jordi a Abrera!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ