DIJOUS, 28/03/2024 | 21:45 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• Comença la campanya de vacunació contra la grip

23/10/2017

Aquesta setmana ha començat la campanya de vacunació contra la grip amb l’objectiu d’evitar les complicacions d’aquesta malaltia en les persones amb problemes de salut crònics o edat avançada. Els veïns i veïnes d’Abrera que vulguin vacunar-se han de concerta visita prèvia amb el servei d’infermeria del seu ambulatori de referència.

No

• Monogràfic de circ gratuït per a joves a partir de 12 anys!

23/10/2017

La Regidoria de Joventut ha programat un nou monogràfic de Circ (acrobàcia i parkour) totalment gratuït adreçat a joves abrerencs/ques a partir de 12 anys. Aquest nou curs es realitza amb el suport de la Diputació de Barcelona i el catàleg Flipart d'arts escèniques i arts visuals.

No

• Èxit del Taller d’Estimulació Musical!

20/10/2017

El Casal d’Avis va acollir, el divendres 6 d’octubre, un taller d’estimulació musical per a infants a càrrec de Raül Planas, mestre de música, musicoterapeuta i pare. L’activitat formava part de les sessions que la Regidoria de Medi Ambient i Sanitat va organitzar per a la Setmana Mundial de la Lactància Materna.

• S'activa el pla per Inuncat per les pluges generalitzades

19/10/2017

Protecció Civil de la Generalitat ha activitat el Pla especial d’emergències per inundacions a Catalunya INUNCAT per l’episodi de pluges generalitzades que afecten Catalunya fins la tarda d’aquest dijous.

No

• ‘E.R. (actrius)’ serà l’espectacle inaugural de la Mostra de Teatre de Benvinguda a la Reforma i Millora de la Sala Municipal

19/10/2017

El proper diumenge 22 d’octubre s’iniciarà la mostra de teatre que acomiadarà la Sala Municipal abans de la seva reforma i millora. El cicle ha estat organitzat per la companyia de Teatre Illets d’Abrera, en col•laboració amb la Coordinadora de Teatre del Baix Llobregat i l’Ajuntament d’Abrera.

• 19 d’octubre, Dia Mundial del Càncer de Mama

19/10/2017

La importància de la detecció precoç del càncer de mama mitjançant l’ús de la mamografia i altres tècniques és fonamental, ja que canvien el pronòstic de la malaltia i depenen les possibilitats de cura.

No

• Inscripcions obertes per l’Espai Nap-Buf!

17/10/2017

Tens un nadó? Participa al servei educatiu municipal per a famílies amb nadons durant el seu primer any de vida! L’Espai Nap-Buf té com a principal objectiu oferir a les famílies orientació i suport en la criança i educació dels seus fills.

No

• Donem a conèixer el patrimoni del nostre municipi

16/10/2017

Abrera ha participat en les Jornades Europees de Patrimoni impulsades pel Consell d'Europa i la Comissió Europea, en la que participen 50 estats europeus signataris de la Convenció Cultural Europea, amb l’organització per part de la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de dues activitats.

• Millora de l’asfaltat de la carretera BV-1201

16/10/2017

Recentment s’han realitzat obres de millora de l’asfaltat a la carretera BV-1201 concretament des del quilòmetre 5 fins al quilòmetre 2, situat a la rotonda del barri Sant Miquel del nostre municipi.

No

• Signem amb les AMPA de l’escoles i l’institut d’Abrera els convenis per a la subvenció dels llibres de text

16/10/2017

L’alcalde, Jesús Naharro, i els representats de les AMPA de les tres escoles i l’institut del nostre municipi van signar, el dimarts 10 d’octubre, els convenis pels ajuts per la compra de llibres de text i continguts educatius digitals.

No

• Temporada de bolets: si no n’esteu segurs, no els agafeu ni us els mengeu!

16/10/2017

Amb l'arribada de la tardor, una gran part de la població surt a collir bolets als boscos. Els bolets són ingredients imprescindibles en la preparació de molts plats de la nostra gastronomia, però la flora micològica de Catalunya inclou també espècies tòxiques, algunes de molt perilloses. Des de la Regidoria de Salut de l’Ajuntament d’Abrera us aconsellem tenir molta precaució.

No

• Vols participar en la preparació de la Cavalcada de Reis 2018?

16/10/2017

La Regidoria de Cultura, la Comissió de Reis i la Comissió de Patges us esperem a la reunió que farem a la Sala de Plens de l'Ajuntament d'Abrera el proper divendres 20 d’octubre a les 20.00 hores.