DIVENDRES, 19/04/2024 | 05:46 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• 1 de desembre, Dia Mundial de la Sida

1/12/2017

Des de la Regidoria de Sanitat de l'Ajuntament d'Abrera recordem que l'1 de desembre, és el Dia Mundial de la Sida, una jornada que se celebra des de fa 30 anys per fomentar la conscienciació de la societat i implicar-la en la lluita contra el VIH.

No

• Presentem les obres de reforma integral de l’Ajuntament vell

29/11/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera vam realitzar aquest dimarts la presentació de les obres de reforma integral de l’Ajuntament vell, situat al carrer Major, número 3. L’edifici, construït l’any 1918, mantindrà la façana històrica. L’interior, amb les noves dependències de les regidories de Dones i Igualtat i Serveis Socials, serà més espaiós i accessible als veïns i veïnes del municipi.

No

• Participem a la reunió d’alcaldes amb la Generalitat per la retirada de la concessió del servei de bus entre Igualada i Barcelona

28/11/2017

L’alcalde, Jesús Naharro, juntament amb els alcaldes d’Igualada, el Bruc i Castellolí va participar, el divendres 24 de novembre, en una trobada de batlles amb la Generalitat celebrada al consistori d’Igualada.

No

• Audiències Públiques de Pressupostos 2018. Participa-hi!

28/11/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera realitzem aquesta setmana l’Audiència Pública de Pressupostos a diferents espais del nostre municipi. L’objectiu d’aquesta iniciativa, que vam iniciar l'any passat, és apropar-nos als barris i recollir les propostes dels veïns i veïnes d’Abrera per l’elaboració dels pressupostos municipals de l’any vinent.

No

• Expectació per la Segona Encesa de Llums de Nadal a Abrera!

28/11/2017

La plaça Pau Casals celebrarà el proper divendres 1 de desembre la Segona Encesa de Llums de Nadal, un esdeveniment per a tothom! Els veïns i veïnes podran gaudir de coca i un got de xocolata i de les actuacions i amenitzacions que estem preparant des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera.

• Convocatòria del Ple Municipal pel proper dijous, 30 de novembre

27/11/2017

L’Ajuntament d’Abrera acollirà el proper dijous, 30 de novembre de 2017, una sessió ordinària del Ple Municipal, a les 19:00 hores.

No

• Busques feina i et cal formació? Apunta’t als cursos de formació ocupacional 2017-18!

27/11/2017

Des de l’Ajuntament d'Abrera hem obert el procés de preinscripció per als cursos de formació ocupacional 2017-18. Aquesta formació s’adreça, prioritàriament, a persones aturades, inscrites a l’Oficina de Treball de la Generalitat com a demandants d’ocupació.

No

• Millorem l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)!

27/11/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera volem conèixer la vostra opinió per implantar millores al servei d’atenció ciutadana (OAC). Bona part del nostre esforç de millora el volem dirigir cap a aquells temes que considereu més importants en la vostra relació amb nosaltres.

No

• Obrim la segona convocatòria del concurs pel servei de bar de la Festa de Cap d’Any 80’s-90’s

27/11/2017

Des de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera obrim una segona convocatòria per la llicència d’ocupació temporal per prestar el servei de bar de la Festa de Cap d’Any 80’s-90’s, que tindrà lloc al Gimnàs Municipal de l’Escola Francesc Platón i Sartí.

No

• Abrera s’il·lumina de color lila per dir Prou! a la violència de gènere

24/11/2017

La façana de l’Ajuntament i la rotonda d’entrada del barri del Rebato s'il·luminen de color lila des d'aquest dijous i fins diumenge amb motiu del Dia Internacional per a la Eradicació de la Violència Masclista i qualsevol tipus de violència, que se celebra demà, 25 de novembre.

• Bona rebuda de la tercera edició de Glops, Càpsules escèniques

24/11/2017

La darrera edició de les Càpsules Escèniques Glops es va realitzar el dissabte 18 de novembre amb col•laboració dels comerços d’Abrera. El recorregut va començar a la plaça de la Constitució. Amb l’ajut de tres guies, els espectadors van ser acompanyats a tres locals on es realitzaven els espectacles.

No

• Els membres de les meses electorals del 21 de desembre rebran una notificació al seu domicili

24/11/2017

La Sala de Plens de l’Ajuntament va acollir, aquest dijous 23 de novembre, un ple extraordinari en el que es va fer el sorteig públic per escollir els membres de les meses electorals a les eleccions al Parlament de Catalunya convocades pel proper 21 de desembre.