DIVENDRES, 19/04/2024 | 23:37 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• Oficines de Promoció Econòmica, Mercat Municipal d'Abrera.

Ets emprenedor/a? Vols una parada al Mercat Municipal? Fes la teva sol·licitud!

1/6/2018

Si estàs pensant en obrir una parada al Mercat Municipal d’Abrera ara és la teva! Des de l’Ajuntament obrim aquest dilluns 4 de juny el termini de presentació d'ofertes per la licitació de parades i magatzems que hi ha disponibles al nostre mercat.

No

• La Piscina Municipal d'Estiu obre les inscripcions!

30/5/2018

T'agrada l'aigua i gaudir de la piscina municipal del nostre municipi? Estàs esperant que arribi el bon temps i les vacances d'estiu per reunir-te amb els teus amics en aquest equipament abrerenc? Ja pots inscriure’t a la temporada d'estiu 2018, que arriba amb importants millores.

• Busquem 5 agents per la Policia Local d'Abrera

30/5/2018

Encetem un nou procés de selecció per a la contractació en règim de funcionari/a de carrera de 5 agents de policia per incorporar-se a la Policia Local del nostre municipi. El termini de presentació de les candidatures s'obre aquest dimecres 30 de maig i finalitzarà el dilluns 18 de juny.

• A Abrera ‘vivim a sac, sense tabac!’

29/5/2018

Ens sumem a la campanya de la Setmana Sense Fum 2018 i des de l’Ajuntament d’Abrera, juntament amb l’Equip d’Atenció Primària i la Junta Local de l’Associació Espanyola contra el Càncer commemorem aquesta fita que es celebra del 25 al 31 de maig.

No

• Emoció, esportivitat i diversió al 5è Torneig Vila d'Abrera de bàsquet!

28/5/2018

El Pavelló Esportiu Municipal d'Esports va acollir el dissabte 26 de maig al matí el 5è Torneig Vila d'Abrera, organitzat pel Club de Bàsquet Abrera. Des de l'Ajuntament hem col·laborat en l'esdeveniment un any més. L’alcalde, Jesús Naharro, i el regidor d’Esports, Francisco Sánchez, van entregar els trofeus als esportistes.

No

• El vessament puntual de salmorres a Sallent no afecta la qualitat de l'aigua del riu Llobregat

26/5/2018

Protecció Civil va informar aquest divendres a la nit del trencament d'una bassa amb salmorres a Sallent amb un abocament sobre el riu Llobregat. Aquest NO ha afectat l'aigua potable i NO hi ha risc per a la població, segons l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA). Des de l'Ajuntament d'Abrera estem fent controls de l'aigua que també confirmen que no hi ha cap risc pels nostres veïns i veïnes.

No

• Posem sota control l’Acrilamida en els aliments

25/5/2018

Saps què és l’Acrilamida i quins perills comporta per a la teva salut? Sabies que és un component que es produeix de forma natural en alguns aliments quan es fregeixen, rosteixen o torren? Des de l’Ajuntament d’Abrera t’informem sobre l’Acrilamida i com es pot reduir el seu efecte nociu per a la salut

• Jaume Gubianas guanya el 22è Concurs de Cartells de la Festa Major

24/5/2018

Ja tenim cartell de la Festa Major d'Abrera 2018! El veí de Navàs Jaume Gubianas s'ha fet amb el premi, dotat amb 600 euros. Aquest cartell guanyador i la resta de participants al concurs es podran veure durant la Festa Major, del 28 de juny al 1 de juliol, a la Casa de Cultura del nostre municipi. Moltes felicitats!

No

• Treballem per a la reducció de sorolls a Abrera: comencen els treballs per a la instal·lació de pantalles acústiques a l’alçada de la C-55

24/5/2018

Amb l’objectiu de millorar Abrera, el dilluns 28 de maig s'iniciaran les obres per a la instal·lació de pantalles acústiques a la carretera C-55 al seu pas pel nostre municipi, en el tram paral·lel al carrer Manresa, entre el carrer Ponent i el passatge Manresa. Des de l’Ajuntament treballem per a la reducció de sorolls i hem supervisat el disseny del projecte i la planificació de les obres.

No

• Assistim a la trobada de comandaments de la Regió Policial Metropolitana Sud a Can Pasqual d’Esparreguera

24/5/2018

La reunió de treball va comptar amb l’assistència del nostre Cap de la Policia Local d’Abrera a més de la presència de representants de Mossos d’Esquadra, Policies Locals de diferents municipis de la comarca, Bombers de la Generalitat i del Servei d'Emergències Mèdiques.

No

• Busquem un/a tècnic/a superior d’enginyeria per l'Ajuntament d'Abrera amb caràcter interí

23/5/2018

Comencem un nou procés de selecció per a la contractació d'un/a tècnic/a superior d’enginyeria amb caràcter interí de l'Ajuntament d'Abrera. El termini de presentació de les candidatures s'obre aquest dijous 24 de maig i finalitzarà el dilluns 4 de juny.

No

• Cerquem un/a tècnic/a prospector/ d'empreses per l'Ajuntament d'Abrera amb caràcter laboral temporal

23/5/2018

Iniciem un nou procés de selecció per a la contractació d'un/a tècnic/a prospector/ d'empreses amb caràcter laboral temporal per l'Ajuntament d'Abrera. El termini de presentació de les candidatures s'obre aquest dijous 24 de maig i finalitzarà el dilluns 28 de maig.