DIMARTS, 16/04/2024 | 16:47 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• Estrenem el nou catàleg de tràmits de l’Ajuntament

20/6/2018

Des d’aquesta setmana, la pàgina web de l’Ajuntament d’Abrera inclou el nou catàleg de tràmits, una guia que ofereix a la ciutadania, empreses i entitats del municipi tota la documentació necessària per dur a terme els tràmits que es desitgin.

• Consells de Protecció Civil per gaudir amb seguretat de les revetlles

19/6/2018

Amb l’estiu arriben les celebracions de festes populars i tradicionals com les revetlles, amb l’increment de l’ús de material pirotècnic i l’encesa de fogueres. Amb els consells de Protecció Civil es possible reduir els riscos que comporta l’ús d’aquest material, riscos davant dels quals són vulnerables tant les persones com el medi natural.

No

• Assistim a la cerimònia de graduació dels alumnes de quart curs d'ESO de l’Institut Voltrera

19/6/2018

El pati de l'Institut Voltrera va acollir divendres 15 de juny passat la cerimònia de graduació dels alumnes de quart d'ESO de l’Institut Voltrera. A l'acte van assisitir l’alcalde, Jesús Naharro, la regidora d'infància i joventut Montse Navarro i el regidor de cultura Francisco Sánchez.

• Bona acollida del “Liceu a la Fresca” al parc de l’Estació d’Abrera

19/6/2018

El ‘Liceu a la Fresca’, ha arreplegat al nostre parc de l’Estació a una quarantena de persones, que van gaudir de l’òpera amb la retransmissió de "Manon Lescaut" de Puccini, el dissabte 16 de juny passat. Aquesta ha estat la primera vegada que s’emet el “Liceu a la Fresca” a Abrera i que ha tingut una gran acollida per part dels nostres veïns i veïnes.

• El cicle musical ‘Sona Abrera 2018’ es clou amb gran afluència de públic

19/6/2018

El dissabte 16 de juny passat es va clausurar el cicle de concerts Sona Abrera 2018 amb l'actuació del grup Rive Gauche Quartet a la plaça de Pau Casals. El concert va ser el més concorregut de tot el cicle, amb més d'un centenar d'espectadors que van poder gaudir d'un repertori de la millor música francesa

No

• 385 avis i àvies d'Abrera participen al berenar-sopar d'estiu del Casal d'Avis

19/6/2018

Gairebé 400 avis i àvies del nostre municipi van assistir diumenge passat, 17 de juny, al berenar-sopar d'estiu del Casal d’Avis que va tenir lloc al Pavelló Municipal d’Esports per celebrar l’arribada de l'època estival

No

• Prop de 30 famílies han participat a l’activitat Els Cafès de Família del Centre Obert La Galàxia

18/6/2018

Un dels projectes estrella del Centre Obert de l’Ajuntament d’Abrera, i que s’emmarca dins la línia del treball familiar, són els Cafès de Família. Gairebé 30 famílies han participat en els diferents Cafès de Família que s’han anat organitzant durant aquest curs.

No

• Busques feina? Treballa a l’Ajuntament d’Abrera en el Segon Pla d’Ocupació Local 2018

18/6/2018

Amb l’objectiu de fomentar la contractació de persones en situació d’atur, des de l’Ajuntament d’Abrera hem iniciat tres processos de selecció en el marc del Segon Pla d’Ocupació 2018 per contractar un total de 18 treballadors/es.

• activitats en família 16 de juny

Aquest dissabte, jocs i diversió a les Activitats en Família!

15/6/2018

Des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem per aquest proper dissabte 16 de juny diverses activitats dirigides a infants i famílies al Parc de Can Morral. En cas de pluja, les activitats es realitzaran al Gimnàs Municipal (c/ Salvador Espriu, 1). Les activitats es realitzaran algunes pel matí, d’11.00 h a 14.00 h i d’altres per la tarda, de 17.00 h a 20.00 h.

No

• L’accés al nucli urbà d’Abrera per la C-55 es tallarà de dilluns a dimecres de la setmana vinent per obres

13/6/2018

El dilluns 18 de juny a primera hora es tallarà l’accés al nucli urbà d’Abrera (sortida 582 A, C-55, sentit Manresa) per les obres que s’estan realitzant en aquest tram per a la instal•lació de pantalles acústiques que reduiran el soroll de la carretera. El tancament de l’entrada a Abrera es mantindrà de forma contínua fins al dimecres 20 de juny.

• Abrera es suma al Liceu a la Fresca, amb l’òpera Manon Lescaut

13/6/2018

Amb l’objectiu d’apropar l’òpera a tots els públics, des de l’Ajuntament d’Abrera ens hem adherit a la iniciativa del Gran Teatre del Liceu per donar a conèixer l’òpera. És la primera vegada que Abrera participa i enguany podrem gaudir de la retransmissió en directe de l’òpera Manon Lescaut de Puccini. Serà aquest dissabte 16 de juny, a les 22.00 h, al Parc de l’Estació.

No

• Entre tots i totes, control•lem el mosquit tigre!

12/6/2018

Amb la calor, arriben les condicions òptimes pel desenvolupament del mosquit tigre. Des de l’Ajuntament hem realitzat diferents actuacions per tal d’evitar la seva expansió pel nostre municipi. La prevenció és el millor mètode per al control d’aquest mosquit!