DIJOUS, 17/06/2021 | 03:51 h

CASAL I ESCOLA ESPORTIVA D’ESTIU 2021: INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

Inscripcions pel Servei de menjador i acollides del Casal d'Estiu 2021 i de l'Escola Esportiva 2021

El servei de menjador i acollides estarà condicionat pel nombre d'inscripcions realitzades i està gestionat per l’AMPA de l’Escola Ernest Lluch.

• Contactes per el dia a dia del Menjador i Acollida. També per utilitzar el servei de forma esporàdica:

Inscripcions pel Casal d'Estiu 2021

• Quan tindrà lloc el Casal d'Estiu?
    El Casal d'Estiu es realitzarà del dijous 1 de juliol al divendres 30 de juliol de 2021, ambdós dies inclosos, en horari de 09.00 h a 13.00 h a l’escola Ernest Lluch amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

• En què consisteix?
    El nostre Casal d'Estiu és una proposta d’activitats lúdiques, educatives i esportives per a infants de 4 a 12 anys adaptades als diferents grups d’edats (nens i nenes nascuts des del 2009 al 2017).

• Quin és el període d'inscripcions?
    Del divendres 14 de maig al dilluns 31 de maig.

• Com fer la inscripció?
    De forma telemàtica en aquest web municipal fent clic aquí.

Per més informació i/o dubtes, truqueu  al T. 93 770 51 00 en horari de dilluns a divendres de 8.00 a 20.00 hores. També podeu contactar amb nosaltres enviant un mail a l'adreça cam@abrera.cat.

• Requisits
    Poden inscriure's infants amb familiars a Abrera,  menors empadronats i/o escolaritzats al municipi d'Abrera.
    Haver nascut entre els anys 2009 i 2017 (ambdós inclosos). Per a infants de 4 a 12 anys

• Documentació que cal adjuntar
    Fotografia de carnet.
    Fotocòpia de la targeta sanitària.
    Fotocòpia del carnet de vacunes.
    Fotocòpia DNI mare/pare/tutor/a.

Inscripcions per l'Escola Esportiva d'Estiu 2021

• Quins són els objectius de l'Escola Esportiva d'Estiu?
    Afavorir el desenvolupament dels infants mitjançant el moviment: d’una banda, potenciar les habilitats físiques; de l'altra, fomentar la sociabilitat i els hàbits que els preparin per a la vida adulta. Augmentar el coneixement del seu cos, les seves possibilitats i limitacions; conèixer les normes i regles d'esports poc coneguts i descobrir altres indrets i activitats.

La seva durada és del dijous 1 de juliol al divendres 30 de juliol de dilluns a divendres de 09.00 a 13.00 hores.

• Mitjançant què?
    Mitjançant el joc, mitjà fonamental per a l'educació integral que utilitza l’espontaneïtat dels nens/es per jugar. L'activitat física recreativa és un dels millors recursos didàctics que combinen els components d'esforç, sociabilitat, creativitat, desenvolupament cognitiu, imaginació, autonomia moral i que, sense voler, produeix educació. Una educació sense lligams que no exigeix exàmens ni angoixes, que es transmet per la pròpia motivació, la qual, potser per això, sol ser més eficaç que cap altra.

• Quin és el període d'inscripcions?
    Del divendres 14 de maig al dilluns 31 de maig.

• Com fer la inscripció?
    De forma telemàtica en aquest web municipal fent clic aquí.

• Requisits
    Haver nascut entre els anys 2006 i 2015 (ambdós inclosos). Per a infants de 6 a 14 anys.

Places limitades a 250 infants.

• Documentació que cal adjuntar.
    Fotocòpia del carnet de vacunes.

Casal d'Estiu d'Abrera 2021     Escola esportiva d'Abrera 2021