El programa “Viu l’Estiu” de Ràdio Abrera s’acomiada de la Piscina Municipal d’Estiu a ritme de zumba
29/8/2018
Durant tot els matins dels quatre dimarts del mes d’agost Ràdio Abrera ha traslladat els seus estudis a la piscina d’estiu, on ha comptat amb la col·laboració de nombrosos banyistes que han participat de forma activa ballant, fent de locutors, o desfilant i també ha repartit un munt de regals. Des de l'Ajuntament d'Abrera volem agraïr a tots i totes els/les participants en aquests programes de ràdio a la fresca.
La nova temporada, a partir del 3 de setembre
El dilluns 3 de setembre des de Ràdio Abrera posaran en marxa la nova temporada 2018-2019, on es continuarà apostant per la informació com a peça clau amb els butlletins “Abrera Informació” de dilluns a divendres de les vuit del matí fins a les vuit del vespre, amb els principals temes tractats a fons a les dues a “L’Entrevista del Dia”. I els caps de setmana i festius, cada hora tornarà “L’Agenda” amb el repàs de totes les activitats lúdico-culturals i continuarà amb el “Resum de la Setmana” al punt de les dues i també a les set de la tarda. També tornaran els programes habituals: de vuit a una “Fórmula Matí” amb Jordi Quintana; d’una a quatre de la tarda la Gemma Vilallonga conduirà “La música i tu”; i de quatre a set, “El Top” amb Jordi Bosquet. I a mitjans de setembre s’incorporaran els nostres col·laboradors.
Sintonitza Ràdio Abrera allà on hi siguis!
Podeu sintonitzar en directe la nostra ràdio al 107.9 de l'fm, a internet a www.radioabrera.cat i a l'aplicació de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils. O bé podeu recuperar tots els programes visitant la programació “A la carta” a www.radioabrera.cat i a l'aplicació gratuïta per a mòbils i tauletes.






ABRERA INFO
BIBLIOTECA
RÀDIO ABRERA
AGENDA D\'ACTIVITATS