DIUMENGE, 23/04/2017 | 14:03 h

Educació > AJUTS

• AJUTS puzzle

A favor de la igualtat d'oportunitats

L'objectiu de l'Ajuntament d'Abrera per garantir la igualtat d'oportunitats en l'àmbit educatiu té un clar exemple en els ajuts que s'ofereixen des de la regidoria.

Què fem

Subvenció de llibres de text, ordinador/tauleta digital i continguts educatius digitals pel curs 2016-2017

• Subvenció del 50% del cost dels llibres de text i del material autoeditat
    • Ajut de 75 € per a l'adquisició de l'ordinador o la tauleta digital
    • Subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals
    • Subvenció del 50% del cost del material didàctic per als alumnes matriculats en escoles d’educació especial

L'ajut s'adreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en qualsevol dels cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO.

Per a aquelles famílies que comprin els llibres de text a través de les AMPA dels centres públics d’Abrera, la subvenció ja s'haurà aplicat directament en el moment de la seva adquisició. En canvi, aquelles persones que ho facin a través d’un comerç o per qualsevol altre mitjà, han hagut de sol·licitar l’ajut a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera del 21 de novembre al 31 de desembre de 2016. Els alumnes nouvinguts al municipi que s'empadronin i s'escolaritzin posteriorment a aquestes dates podran presentar la sol·licitud fins al 21 de juny de 2017.

La sol·licitud s'haurà de presentar, presencialment, a l'Oficina d’Atenció Ciutadana o, per via electrònica (necessari disposar de DNIe), a través de la seu electrònica de la pàgina web municipal http://ajuntamentabrera.eadministracio.cat/info.0

Tot seguit, adjuntem l'imprès de sol·licitud, la carta informativa, un document de suport per presentar correctament la factura, les bases específiques de la convocatòria i la instància per presentar documentació complementària,

Imprès de sol·licitud.pdf

Carta informativa.pdf

Com s'ha de presentar la factura.pdf

Bases específiques.pdf

Instància per presentar documentació complementària.pdf

El pagament dels ajuts s'efectuarà, com a màxim, el juny de 2017, mitjançant transferència bancària en el compte indicat pel sol·licitant. Fins ara, el Departament d'Educació ha revisat les sol·licituds presentades el novembre i la 1a quinzena de desembre de 2017. En aquest moment, s'estan revisant les sol·licituds presentades la 2a quinzena de desembre de 2017.

Ajuts de menjador per a infants de l'escola Bressol Municipal

• Ajuts individuals de menjador a infants de 0 a 3 anys que fan ús del servei de menjador fix.

Pel proper curs 2016-2017, encara no està oberta la convocatòria per poder demanar els ajuts.

Ajuts per als centres educatius i per a les AMPA

• Subvenció anual per a les escoles, l'institut i totes les AMPA

Transport escolar

• Transport pels alumnes de P3 a 4t d'ESO

Servei de transport escolar gratuït pels alumnes escolaritzats a l´Escola Francesc Platón i Sartí (de P3 a 6è) i a l'Institut Voltrera (de 1r a 4t d´ESO) i empadronats als següents barris:

- Ca n'Amat
     - Can Vilalba
     - Santa Maria de Vilalba
     - Les Carpes
     - Sant Miquel

El servei s'ha de sol·licitar en el centre educatiu en el moment de tramitar la matrícula.

• Transport pels alumnes de batxillerat de l'institut Voltrera

Servei de transport gratuït pels alumnes de batxillerat de l'Institut Voltrera i empadronats als següents barris:

- Ca n'Amat
     - Can Vilalba
     - Santa Maria de Vilalba
     - Les Carpes
     - Sant Miquel

Per a fer ús d'aquest servei es necessita obtenir un carnet que el pare, la mare o el tutor de l´alumne pot sol·licitar a  l'Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera mitjançant aquesta instància i adjuntant:

- Una fotografia de l'alumne mida carnet

- Una fotocòpia del DNI de l'alumne

- Un certificat de l'institut que acrediti que l'alumne està cursant batxillerat en el centre el curs 2016-2017

SERVEIS > Educació > Ajuts