Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • biblioteca abrera. int

ACCIÓ CULTURAL I PATRIMONI

18/3/2019

La Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera ofereix el préstec interbibliotecari amb l’Institut Goethe de Barcelona

Des de l’1 de març passat, els/les usuaris i usuàries de la Biblioteca Josep Roca i Bros així com la resta d’usuaris i usuàries de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona poden sol·licitar el fons del Goethe-Institut Barcelona mitjançant el servei de préstec interbibliotecari.

La col•lecció del Goethe-Institut inclou ficció, contes i novel•la gràfica, literatura alemanya clàssica i contemporània, així com fons de coneixement relacionat amb el país i la llengua alemanya de diverses matèries com ara filosofia, art, arquitectura, geografia, història i altres àmbits en llengües alemanya, catalana i castellana.

L’acord preveu que l’usuari pugui demanar fins a dos documents (llibres, revistes, CD, audiollibres) en préstec amb les mateixes condicions que ho fa amb la resta de materials de la Xarxa de Biblioteques Municipals. Aquesta iniciativa forma part de la col·laboració que des de fa temps porten a terme les dues institucions.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...