Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Èxit de participació en la inauguració del primer cicle musical Musiquem Abrera amb l’actuació de The Penguins

+ 2

• Musiquem Abrera

INFÀNCIA

14/3/2019

Aquest dissabte 16 de març tindrà lloc el segon concert familiar del cicle ‘Musiquem Abrera’ amb l'actuació de 'El Pot Petit'

Amb 'Reggae per xics', el grup The Penguins va omplir la plaça de Pau Casals de famílies en un concert ple de ritme el dissabte 23 de febrer. L’espectacle va inaugurar el cicle ‘Musiquem Abrera’, que continua aquest mes de març amb l’actuació de la formació ‘El Pot Petit’, el dissabte 16 de març a les 17.00 hores, a la plaça de Pau Casals.

El cicle musical continuarà a l’abril i al maig al Parc de Can Morral, amb les actuacions de ‘Dàmaris Gelabert’ el dissabte 13 d'abril a les 17.30 hores i ‘La Tresca i la Verdesca’, el dissabte 4 de maig a partir de les 17.30 hores.

Tots els concerts musicals són gratuïts i compten amb un espai reservat per persones amb diversitat funcional perquè puguin gaudir del concert d’allò més bé! Si necessiteu fer ús d’aquest espai o per a més informació us podeu posar en contacte amb el servei d’infància de l’Ajuntament d’Abrera enviant un correu a l’adreça infancia@ajuntamentabrera.cat o trucant per telèfon al 93 770 43 34.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...