Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Pere Rafart, nou espectacle de l'Abrera Riu
  • Abrera Riu Humor i Màgia

• Abrera Riu Again. Cristy Garbo
  • Èxit absolut de la segona edició de l'Abrera Riu Again en femení!
  • Èxit absolut de l'Abrera Riu, màgia i humor!

14/3/2019

Continuen els espectacles del cicle 'Abrera Riu' amb l'actuació de Pere Rafart i el seu 'PereSONAL' aquest divendres 15 de març a les 22.00 h

El cicle Abrera Riu, humor i màgia torna a Abrera el divendres 15 de març de la mà de Pere Rafart, amb el seu espectacle “PereSONAL”.

Les funcions tindran lloc a la Casa de Cultura (c. Federico García Lorca, 17) a partir de les 22.00 h. El preu de l'entrada inclou un refresc. Les entrades es podran comprar 45 minuts abans de l'inici de l'actuació (no hi ha venda anticipada) i l'aforament és limitat!

Preus
General: 4,30 €
Reduït: 2,55 €*
* Poden acollir-se a l'entrada reduïda els més grans de 60 anys, els/les joves d'11 a 18 anys, ciutadans i ciutadanes en situació d'atur i veïns i veïnes amb discapacitat o amb el carnet de la Biblioteca.

Gerard Borrell, el primer artista convidat al cicle d’humor i màgia Abrera Riu, va fer que més de 150 persones se citessin el divendres 15 de febrer a la Casa de Cultura per gaudir del seu espectacle “Magia Comedy”. La sala, plena de gom a gom, va gaudir amb el mag i còmic que des del primer minut es va posar el públic a la butxaca. Borrell es va mostrar descarat, directe i transgressor, sorprenent els assistents i fent-los riure a parts iguals.

El cicle continuarà el divendres 5 d’abril amb Àlex Silleras i el seu espectacle feminista “Queen of hearts”.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...