Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Millorem els contenidors de resta del nostre municipi

MEDI AMBIENT

21/11/2019

S'han millorat 35 contenidors de resta del municipi amb l'objectiu de facilitar als veïns i veïnes l'ús d'aquest contenidors i fomentar el reciclatge

Des de l'Ajuntament d'Abrera s'han substituït 35 contenidors de resta per contenidors adaptats amb pedal per a facilitar l’obertura de la tapa i amortidors de soroll per a quan aquesta es tanca. Recordem que aquests contenidors són únicament per a aquells residus que no es poden llençar als contenidors d’envasos, vidre o paper.  Les restes orgàniques també tenen el seu contenidor específic. Per a la resta de residus la Deixalleria Municipal està oberta de dimarts a divendres de 10:00 a 14:00 i de 17:00 a 19:00 i els dissabtes i diumenges de 10:00 a 14:00.

Tampoc es poden deixar residus fora dels contenidors. L'Ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana sanciona aquesta conducta amb multes de fins a 600 €.  Si teniu mobles, voluminosos o andròmines per llençar podeu portar-les a la Deixalleria o, en cas necessari, el segon i quart  dijous de cada mes podeu deixar-les davant de casa vostra (o al costat dels contenidors d’escombraries) sense obstaculitzar el pas. Envieu un e-mail a la següent adreça: voluminosos@abrera.cat per indicar l’adreça i el tipus de deixalla que heu deixat.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...