Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Ens reunim amb el gerent de l'empresa Gestamp Abrera per analitzar el sector de l'automoció en el nostre territori

PROMOCIÓ ECONÒMICA

23/5/2022

L'Alcalde d'Abrera es reuneix amb el gerent de l'empresa Gestamp per analitzar el sector de l'automoció en el territori per treballar de manera conjunta

L'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, i l'arquitecta municipal Meritxell Casajús, s'han reunit recentment a l'Ajuntament d'Abrera amb el gerent de l'empresa Gestamp, Toni Carrera, per estudiar la situació del sector de l'automoció al nostre municipi i territori. La trobada va tenir lloc el dimarts 17 de maig passat i Naharro ha valorat molt positivament la reunió i ha destacat que durant la trobada van analitzar "la situación y el contexto actual laboral y de la transformación del sector de la automoción en nuestro municipio. Por ello escuchamos las necesidades y propuestas del sector empresarial y estudiamos la viabilidad de forma conjunta".  L'alcalde abrerenc ha posat en relleu que "el futuro de la automoción necesita de colaboración, entendimiento y trabajo entre el sector público y el empresarial. Escuchar las necesidades del sector empresarial y ver como se incorporan a la mejora de nuestro pueblo, un pueblo dinámico y con opciones de un futuro estable, moderno y sostenible".

"El futuro de la automoción necesita de colaboración, entendimiento y trabajo entre el sector público y el empresarial".

Gestamp Abrera, ubicada al polígon industrial Ca n'Estella de Sant Esteve Sesrovires, es dedica al disseny, desenvolupament i fabricació de components metàl·lics per a l'automòbil. Està especialitzat en la creació de productes amb un disseny innovador per aconseguir vehicles cada cop més segurs i lleugers i, per tant, millors en relació amb el consum d'energia i impacte mediambiental.

Gestamp Abrera

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25