Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Vols millorar la productivitat del teu negoci? Apunta't al curs d'iniciació a l'Excel per a comerços
  • Curs d'iniciació a l'Excel
  • Curs d'Excel per a comerços

PROMOCIÓ ECONÒMICA

5/10/2020

Vols formar-te mentre busques feina? O tens un negoci i vols millorar la seva productivitat? Apunta't als cursos d'Excel

Des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera s'organitzen per aquest mes d'octubre i pel mes de novembre dos cursos d'Excel. El primer, per aquest mes d'octubre, està dirigit a persones apuntades al Servei Local d'Ocupació que busquen feina, mentre que el segon, que s'impartirà al novembre, és una formació dirigida a tots aquells comerços i establiments d’Abrera que vulguin millorar la seva productivitat i eficiència a través de l’aprofundiment en aquest programa informàtic.

El curs d'iniciació a l'Excel per a persones que busquen feina i apuntades al Servei Local d'Ocupació i que volen millorar la seva formació s'impartirà telemàticament els següents dies d'octubre, amb inici el dimecres 14 d'octubre, i classes els dilluns, dimecres i divendres.

• Dilluns 19 i 26
  • Dimecres 14, 21 i 28
  • Divendres 16 i 23
  • En horari de 15.30 a 18.30 h.

El curs d'Excel per comerços s'impartirà telemàticament els següents dies del pròxim mes de novembre, amb inici el dilluns 9 de novembre i classes els dilluns, dimecres i divendres.

• Dilluns 9 i 16
  • Dimecres 11 i 18
  • Divendres 13 i 20
  • En horari de 14.30 a 16.30 h.

Per més informació podeu adreçar-vos al Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera a la primera planta del Mercat Municipal (Rambla del Torrentet, 16), de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres també de 16.30 a 19 h. També podeu trucar al telèfon 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat

Les persones que s'apuntin al curs rebran l'enllaç telemàtic per poder accedir a la formació.  Excel és un programa ofimàtic que treballa amb dades numèriques. Així, facilita el treball amb números i permet analitzar aquestes xifres fàcilment i generar gràfics i taules dinàmiques. Amb aquesta formació, des de l’Ajuntament d’Abrera es vol ajudar al comerç local a millorar els seus negocis. També durant el mes d'octubre, oferim un ajut de 300 € per a comerços minoristes, treballadors autònoms i microempreses que han vist afectada la seva activitat per la pandèmia de la Covid-19. Trobareu tota la informació fent clic aquí.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

ACTUALITAT > Coronavirus
AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25