Logotip Ràdio Abrera 107.9FM

• Recursos educatius

INFÀNCIA

8/4/2020

Nou Ban d'Alcaldia de l'Ajuntament d'Abrera amb mesures adoptades pels infants del municipi pel seu bon comportament

Amb motiu del bon comportament de les nenes i nens d'Abrera durant els dies de confinament a causa del COVID-19, l'alcalde, Jesús Naharro, ha signat un Ban Municipal amb diverses mesures:

I. Nenes i nens d'Abrera, si us cau una dent, no patiu! Li donem permís al Ratolinet Pérez i a la Fada de les Dents perquè puguin anar de nit a les vostres cases a recollir-la.

II. No podia faltar el permís pel Conill de Pasqua perquè pugui venir a portar els ous i les figures de xocolata que han a les vostres Mones.

III. Agraïm a totes i tots els infants d'Abrera que us quedeu a casa, cosa que sabem que és molt difícil per a vosaltres.

IV. Proposem que jugueu molt amb la família, feu manualitats, exercici, cuineu però sempre amb la supervisió dels adults, canteu, balleu, apreneu, llegiu i estudieu tot el que us sigui possible.

V. Demanem que totes les nenes, els nens i familiars us renteu les mans amb aigua i sabó.

Ban infantil  d'Abrera

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

Canals Comunicació Ajuntament d'Abrera faldó notícies.jpg

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

ACTUALITAT > Coronavirus
AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...