Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Millorem els contenidors de resta del nostre municipi
  • Panell minideixalleria del carrer de l'Església
  • Deixalleria Municipal

MEDI AMBIENT

18/3/2020

El Servei de Recollida de Residus d'Abrera funciona amb normalitat mentre duri el període de confinament davant la pandèmia del coronavirus

Des de l'Ajuntament d'Abrera es vol garantir als veïns i veïnes el servei de recollida de residus també durant el període de confinament decretat pel Govern espanyol com a mesura de prevenció i contenció de la pandèmia del coronavirus, ja que és considerat un servei essencial pel PROCICAT (Pla d'Actuació per emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial de risc). No obstant s'han de tenir en compte una sèrie de recomanacions:

• Contenidors de resta i orgànica

S'ha de tenir especial cura en deixar els residus dins dels contenidors amb les tapes tancades. Es procurarà baixar els residus orgànics i de resta (contenidors verds petits) a partir de les 19.00 h.

• Contenidors de paper, vidre, envasos, roba i oli vegetal

El servei de recollida dels contenidors de paper, vidre i envasos i dels de roba i oli vegetal que hi ha al carrer també s'efectua amb normalitat. En tot cas es recomana emmagatzemar aquells residus que no sigui urgent el seu despreniment.

• Recollida de voluminosos i andròmines

També es continua oferint el servei de recollida d'andròmines que s'efectua el segon i últim dijous de cada mes. En aquests moments aquest servei únicament és per aquells estris que no es poden emmagatzemar fins que passi el període de confinament. Es recomana escriure un correu electrònic a l'email del servei (fent clic aquí)  indicant el que es deixarà. Ho han de deixar la nit anterior al costat dels contenidors de recollida sense obstaculitzar el pas ni de vianants ni de vehicles.

• Deixalleria Municipal

La Deixalleria Municipal està tancada fins a nou avís. Es recomana emmagatzemar els residus a casa fins que acabin les restriccions de moviment de persones.

• Minideixalleries

Es recomana no fer servir les minideixalleries fins que no acabin les restriccions de moviment de persones.

Des de l'Ajuntament d'Abrera es prega la col·laboració de totes i tots els nostres veïns i veïnes per tal de facilitar al màxim la tasca dels operaris que treballen per mantenir Abrera neta en aquests moments de crisi sanitària.

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

Atenció! Seguiu els canals de comunicació municipals per tenir la informació sobre la prevenció del coronavirus SARS-CoV-2:

web abrera.cat
xarxes socials Twitter @AbreraInforma i Instagram @abrerainfo.
Ràdio Abrera, al 107.9 de la FM i radioabrera.cat.
També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

ACTUALITAT > Coronavirus
AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...