Logotip Ràdio Abrera 107.9FM

• Ràdio Abrera

ACTUALITZACIÓ 17.25h

15/3/2020

Abrera es suma a les campanyes de suport als i les professionals que estan treballant per combatre el coronavirus des de diversos àmbits

Son molts els col·lectius professionals que aquests dies estan treballant intensament per la prevenció i contenció del coronavirus SARS-COV-2. Des de l'Ajuntament i Ràdio Abrera ens afegim a les campanyes de solidaritat que estan sorgint les darreres hores. A totes i tots vosaltres, moltes gràcies!

Una d'aquestes iniciatives de reconeixement a la gran tasca que realitzen els i les professionals de diversos àmbits  és la impulsada des de Ràdio Igualada per donar suport al personal sanitari de l'Hospital d'Igualada i el fem extensible a la resta treballadors i treballadores del centre.

Ràdio Igualada ha activat un número de whastapp, el 628 03 95 78, per recollir missatges d’àudio per donar suport al personal sanitari de l’Hospital d’ #IgualadaTrobareu tota la informació al Twitter de Ràdio Igualada https://twitter.com/RadioIgualada

Les veïnes i els veïns d'Abrera poden fer arribar els seus missatges de suport

Campanya suport Ràdio Igualada

Accions des dels balcons

Diverses entitats, associacions i col·lectius fan crides a les xarxes socials perquè la ciutadania surti als balcons dels seus domicilis a expressar el seu suport amb els professionals sanitaris. A diversos municipis, ahir dissabte, 14 de de març, moltes veïnes i veïns van expressar el seu agraïment i suport amb aplaudiments a les 22 hores. Per avui diumenge 15 de març, la convocatòria s'ha avançat a les 20 hores perquè hi puguin participar els infants. Des de l'Ajuntament d'Abrera es dona suport a aquestes iniciatives i agraeixen a la ciutadania les mostres de solidaritat.

ACTUALITAT > Coronavirus
AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...