DIJOUS, 28/03/2024 | 14:38 h

Petició de volant o certificat d'empadronament individual (seu electrònica)

Document de l'Ajuntament que informa del domicili d'una persona, tal com consta inscrita en el padró municipal d'habitants en el moment de fer el tràmit.

Qui ho pot sol·licitar?

Pot demanar-ho qualsevol persona inscrita en el padró municipal d'Abrera, identificant-se mitjançant qualsevol certificat digital permès per la llei.

Quan es pot sol·licitar?

En qualsevol moment de l’any.

Termini de tramitació

Els volants d'empadronament s'expedeixen automàticament, generant un avís a la persona peticionària mitjançant el qual podrà accedir a la carpeta ciutadana i descarregar el document. En el cas de certificats d'empadronament el tràmit es finalitza en un termini no superior a dos dies laborables.

Cost de la tramitació

Aquest tràmit és gratuït.

On es pot fer el tràmit?

Podeu iniciar la tramitació telemàtica a través de la seu electrònica, clicant: aquí

Requisits i Documentació requerida

El tràmit no requereix documentació específica

A tenir en compte

El volant/certificat d'empadronament serà exclusivament de la persona peticionària del tràmit. En el cas de requerir documentació padronal envers una altra persona o menor caldrà utilitzar el tràmit específic de:

Petició de volant o certificat d'empadronament individual (en representació de)

Unitat tramitadora

Servei d'Atenció a la Ciutadania

Vigència

El document tindrà una vigència de tres mesos.

Normativa aplicable

Resolución de 3 de febrero de 2023, de la Presidencia del Instituto Nacional de Estadística y de la dirección General de Cooperación Autonómica y Local, por la que se modifica la de 17 de febrero de 2020, por la que se dictan instrucciones técnicas a los Ayuntamientos sobre gestión del Padrón municipal.

Llei 39/2015 , d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques

Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic

Llei 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques, el tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i amb el que es deroga la Directiva 95/46/CE (reglament general de protecció de dades)