DIMARTS, 14/08/2018 | 08:49 h

TRÀMITS

Inscripció al grup motor dels pressupostos participatius d’Abrera

L'Ajuntament d'Abrera, dins de les seves polítiques de govern obert,  impulsa els pressupostos participatius per tal que tota la ciutadania pugui participar, proposar i decidir sobre el destí de part dels recursos municipals.

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol veí o veïna d'Abrera, que hi consti empadronat, i que tingui més de 16 anys

Quan es pot sol·licitar?

Del dia 23 de juliol al 3 d'agost

Cost de la tramitació

Aquest tràmit és gratuït

On es pot fer el tràmit?

Presencialment al Departament d’Atenció a la Ciutadania de l’ajuntament, en horari d’atenció al públic.

Horari: Matins de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00h

Tardes de dimarts i dimecres de 16:30 a 19:00h

*Durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres de 16.30 hores a 19 hores

També es pot iniciar la tramitació on-line clicant aquí adjuntant la sol·licitud corresponent

Requisits i Documentació requerida

- Model de sol·licitud de participació en el grup motor

- NIF/NIE/passaport de la persona sol·licitant

- Si et presentes en nom d’una associació (inscrita al Registre d’Entitats Municipals), has d’aportar un certificat emès pel president en el qual s’acrediti la representació.