DIMARTS, 14/08/2018 | 23:12 h

TRÀMITS

Sol·licitud de participació en processos selectius

Aquest tràmit permet presentar la sol·licitud per a proves de selecció de personal que convoca l’Ajuntament. Anualment, es convoca l’Oferta Pública d’Ocupació, destinada a cobrir definitivament les places vacants de l’organització, com a conseqüència de jubilacions, baixes, excedències, permisos o comissions de serveis, així com de la creació de noves places.

En el supòsit que estiguis interessat/da a participar en un procés de selecció de personal, et recomanem que, en primer lloc, et llegeixis amb atenció les bases de la convocatòria i, en cas de dubte, et posis en contacte amb la unitat de Recursos Humans perquè et resolguin les qüestions que se’t puguin plantejar.

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona interessada, que reuneixi els requisits exigits en les bases de la convocatòria a la qual es vol participar, o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Quan es pot sol·licitar?

Per poder participar en les proves selectives de personal, els interessats i interessades han de comprovar que compleixen els requisits i condicions establertes en les bases de la convocatòria i tenir en compte els terminis establerts.

Cost de la tramitació

Aquest tràmit és gratuït

On es pot fer el tràmit?

Els/les interessats/des que desitgin formar part de la convocatòria hauran de presentar a l’Ajuntament d’Abrera la sol·licitud d’admissió amb el model normalitzat.

Presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, en horari d’atenció al públic.

Horari:

Matins de dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h

Tardes de dimarts i dimecres, de 16.30 h a 19.00 h

*Durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres de 16.30 h a 19 h

Tel.: 93 770 03 25

També es pot iniciar la tramitació on-line clicant aquí

Caldrà presentar, a més a més, la documentació exigida en les bases de la convocatòria  a la qual es vol participar.

Requisits i Documentació requerida

Aquella establerta en les bases de la convocatòria

Unitat tramitadora

Oficina d'Atenció Ciutadana