DILLUNS, 18/02/2019 | 13:35 h

• Glops
21 Octubre

GLOPS : càpsules escèniques

Tornen Els Glops, les càpsules escèniques! 3 propostes de 15 minuts en llocs insòlits de la Vila d'Abrera.

Us portem a visitar tres espais on habitualment no es fan espectacles, i que només aquesta tarda es convertiran en petits escenaris. Els llocs que visitareu seran una sorpresa. Gaudiu de les arts escèniques i musicals.

A càrrec de : Cia. Groteska Teatre, Cia. Fills de la fusta i el duet format per Cristina Odina i Antonino López Campos.

MARIONETES

Le Cafè-Concert

Cia. Fills de la fusta

Direcció i intèrprets: Laura Cortés i Vicente Andreu

La màgia de les marionetes de fil ens torna l’elegància dels vells cabarets d’abans, el cafè concerto amb el seu piano, i els personatges del cambrer, el pianista i la cantant. Un espectacle d’amor, humor i bona música. Per a tots els públics.

Moment d’anada i tornada

Cristina Odina (veu) i Antonino López Campos (guitarra)

Flamenc que va a Cuba i després en torna. Una veu jove, càlida, amb força i vitalitat que ens captiva. Una guitarra amb moltes veus i colors des del flamenc i el jazz. Un duet molt compassat amb arrels flamencs.

TEATRE

CATALUÑA VS ESPANYA o EL PROCÈS TOLKIENIÀ

Actor i guionista: Héctor Joan
L'Héctor Joan viu immers en la ficció, no mira mai les notícies, però el conflicte entre Catalunya y España ja ha arribat a les seves oïdes.
La seva ment fantàstica només troba una solució: UNA GUERRA.
Una guerra folklòrica de dos exèrcits d'incomptables soldats, una guerra èpica i fantàstica al més pur estil del Senyor dels anells

Hora d'inici

Hora de final

Preu