DIVENDRES, 18/09/2020 | 18:30 h

• pierrot-teatre-va-presentar-linspector-5e57866a9c71e.jpg
20 Setembre

El XXIII Concurs de Teatre Amateur 2020 - L’inspector, de Nikolai Gógol amb la companyia Pierrot Teatre de Centelles.

El XXIII Concurs de Teatre Amateur 2020 finalitzarà el pròxim diumenge 20 de setembre a les 18:00h a la Sala Municipal amb la representació de L’inspector, de Nikolai Gógol amb la companyia Pierrot Teatre de Centelles.

Sinopsi: L'inspector és una obra mestra inscrita en el gènere de la comèdia satírica, un text sobre la corrupció política que ens situa en una petita ciutat de províncies de la Rússia del segle XIX, que es veu trasbalsada per la possible arribada d'un inspector de la capital. Mentre la policia i els càrrecs polítics s'afanyen a esborrar tots els senyals de corrupció, Ivan Khlèstakov, un pobre diable que acaba d'arribar a la població, es veu beneficiat per un malentès que fa que el prenguin pel temut inspector i que el portarà a viure tot un seguit de confusions. Una divertida sàtira d'un món que dissortadament encara ens recorda molt el nostre.

Hora d'inici

Hora de final

Sala Municipal (c/Casamada 12)

ACTUALITAT > Agenda