DILLUNS, 18/11/2019 | 15:14 h

• orgull-absencia-inma.jpg
19 Octubre

Dia internacional contra el Càncer de mama

A les 18.00 h iniciem la jornada amb un refrigeri i col·loqui on l’artista Judith Vizcarra, autora de l'obra de l'Orgull de l'Absència, ens aproparà amb la seva obra a la bellesa, la força i el dolor íntim d´unes dones que s´han sobreposat a la mutilació de la seva imatge i de la seva ànima, per continuar la seva trajectòria. Aquestes obres ens permeten mirar amb intenció i endinsar-nos en aquests cossos que rebutgen el victimisme i reflecteixen la realitat física més dura per arribar a la bellesa més profunda, la de la seva ànima.

A les 19.00 h la psicooncòloga Mireia Golobardes realitzarà una ponència en relació a l'acompanyament de les dones que son diagnosticades de càncer de mama i com poden influïr els factors socials i emocionals, així com explicar-nos mesures de prevenció d'aquest tipus de càncer.

Hora d'inici

Hora de final

Gratuït

Organitzador

Ajuntament d’Abrera. Regidoria d’Igualtat, feminismes i LGTBIQ+. Regidoria de Salut i Benestar.
Col·labora:
Fundació Municipal Joan Abelló i AECC – Catalunya Contra el Càncer, Punt Comarcal Baix Llobregat.

Casa de Cultura. (C: DE Federico Garcia Lorca, 17)

ACTUALITAT > Agenda
AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25