DIMECRES, 18/09/2019 | 22:43 h

20 Setembre

Xerrada informativa sobre futbol femení

Per tal de donar a conèixer el seu projecte de futbol femení, l’A.E. Abrera ha programat una reunió informativa que tindrà lloc el divendres 20 de setembre a les 18:00h a la

S’adreça a totes les famílies i a totes les noies interessades en practicar futbol a Abrera entre 3 i 18 anys, i des del club els explicaran el projecte i resoldran els dubtes que hi puguin sorgir.

Més informació
Podeu contactar directament amb el responsable del projecte, el Víctor Gutiérrez Sabariego mitjançant el telèfon 660 22 35 76 i a l’adreça de correu electrònic victorguti82@hotmail.com, o bé amb l’A.E. Abrera a coodinacioabrera@gmail.com .

Hora d'inici

Gratuït

Organitzador

A.E. Abrera

COL·LABORA: Ajuntament d’Abrera

Casa de Cultura (C. de Federico Garcia Lorca, 17).

ACTUALITAT > Agenda