DIVENDRES, 19/04/2024 | 23:49 h
20 Setembre

Setembre Musical: Ol’Green

Els Ol’green són un grup vocal barceloní format a base de música i bon humor. Vuit persones que es fusionen en una sola entitat sobre l’escenari i que interpreten, a capella, èxits de diversos estils musicals i èpoques. Els agrada dir que la seva marca “verda” és la manera desenfadada amb la qual arriben al públic, però sempre ho fan amb rigor, dirigits per Michèle Alderete (Gema4). Ara desembarquen a Abrera amb Green a pèl, un repertori variat i molta energia verda!

Hora d'inici

Hora de final

Preu

4,30 € general, 2,55 € reduïda (poden acollir-se a l’entrada reduïda els més grans de 60 anys, els/les joves d’11 a 18 anys, ciutadans i ciutadanes en situació d’atur i veïns i veïnes amb discapacitat o amb el carnet de la Biblioteca)