DIVENDRES, 19/04/2024 | 23:21 h
13 Setembre

Setembre Musical: Maria Florea & Àlex Ramírez Duo

La violinista esparreguerina Maria Florea i el pianista barceloní Àlex Ramírez inicien aquest projecte de duo el 2016, després de ser premiats al prestigiós concurs de Joventuts Musicals d'Espanya. Han actuat arreu de la península i les Illes Balears i, actualment, formen part del Trio Da Vinci. En aquest concert a Abrera, “Els inicis del s. XX: el canvi de paradigma”, ens proposen un programa amb obres del segle XX dels compositors francesos Debussy i Messiaen i dels catalans Toldrà i Manén.

Hora d'inici

Hora de final

Preu

4,30 € general, 2,55 € reduïda (poden acollir-se a l’entrada reduïda els més grans de 60 anys, els/les joves d’11 a 18 anys, ciutadans i ciutadanes en situació d’atur i veïns i veïnes amb discapacitat o amb el carnet de la Biblioteca)