DIMARTS, 17/09/2019 | 09:31 h

12 Setembre

Inici de curs de l’Escola de Música d’Abrera

Vols que el teu fill/filla sigui un petit gran músic? La música és un llenguatge que aprenem des que la nostra oïda s’activa, pocs mesos abans de néixer, dins de l’úter matern. No només percebem la seva vibració, la seva energia o la seva càrrega emotiva sinó que percebem la seva coherència interna i el seu significat, que poc a poc, constitueix la veritable maduració musical. El músic canta afinadament, coordina el seu cos per tenir un sentit rítmic sòlid i expressiu, discrimina diferents contextos musicals , sap manejar la música creativament i interpreta ajustant-se amb els altres. Ser músic hauria de ser un requisit previ per a tocar un instrument o per a llegir o escriure música. Places disponibles de Sensibilització musical P3, P4, P5 a les extraescolars de l’Escola Ernest Lluch i Josefina Ibáñez i a l’Escola de Música.

Hora d'inici

Hora de final

Gratuït

Incripcions