DIMECRES, 18/09/2019 | 22:01 h

07 Setembre
07 Juny

I Festival Cultura Hip Hop Abrera

A Abrera, apostem fort pel hip-hop: OppsLyla: amb només 15 anys, la jove abrerenca acaba de publicar el seu primer treball discogràfic que porta per títol “Censura”. Llança un missatge a favor de les dones i en contra del masclisme i els diferents tipus de violència de gènere envers les dones amb les seves cançons de rap.

FMP Crew: Grup de rap compost per D-Kann, Sitges, Nugem 1 i Angel-7, procedents de diferents ciutats de Catalunya. Amb un llarg rodatge en l'àmbit de la música, i amb un treball autoeditat al carrer, ofereixen un concert explosiu i dinàmic, on el públic juga un gran paper participatiu, amb cançons de temàtica molt diverses entre sí.

Arianna Puello: primera MC femenina de referència dins del gènere hip-hop/rap en la indústria musical espanyola. Des de l’any 1996 fins al dia d'avui, ja té editats 6 treballs.
Deleitant a mig món amb els seus xous, causant impacte en gran part d'Europa, Amèrica Llatina, EE.UU i Àfrica. "El tentempié"(1998), "Gancho perfecto" (1999), La fecha" (2001), "Así lo siento" (2003), "Juana Kalamidad" (2007), "13 Razones" (2008), "Kombate o Muere" (2010), "Despierta" (2015) i "Rap Komunion” (2017)

Artista sorpresa: properament avançarem més informació. Estigueu ben atents a les nostres xarxes socials!

Amenitzarà el festival Santi Cámara. Gaudirem també de la companyia i col·laboració de Joves Hip Hop del Casal de Joves, amb unes exhibicions de ball.

Hora d'inici

Hora de final