DIJOUS, 21/03/2019 | 04:40 h

• Carro contes
09 Març

Artesanes i Remeieres

Vine en família a gaudir del saber popular femení. Comptarem amb tallers d’ungüents naturals, bossetes aromàtiques i moltes sorpreses més al voltant del magnífic Carro de Contes que s’instal·larà durant dos dies a la plaça Pau Casals.

Matí: Passeu! Passeu! Un carro ple de contes acaba d’arribar. Viatjarem a través dels sons, les olors i les paraules. Descobrireu contes i llegendes màgiques i sorprenents, contes d’aquí i de tot arreu on les dones són les protagonistes. Qui s’apunta a pujar al carro?

Espectacle  per a públic infantil a partir de 3 anys. Durada de cada conte: 15 minuts.

Tarda: Arriba el carro de les trementinaires!! Dues dones de muntanya us conviden a entrar a casa seva abans d’emprendre la llarga travessia. Coneixereu qui són i com viuen aquestes dones sàvies i valentes. Descobrireu remeis, poesies, i fragàncies.  Espectacle teatral de 20 min per a públic adult i infants a partir de 6 anys. (17.00 h / 17.30 h / 18.00 h /18.30 h)

11.00 h – 13.00 h i de 17.00 h- 19.00 h

Gratuït