DIUMENGE, 24/02/2019 | 02:19 h

• Magia_Comedy.jpg
15 Febrer

Abrera Riu: Magia Comedy

Ha arribat el moment de riure i sorprendre’t amb la màgia més espectacular.  En grup, parella o amics, Magia Comedy és l’aposta segura per a una nit inoblidable. Un xou d’humor al més pur estil de Las Vegas on la comèdia, la sorpresa i l’engany van junts. Gerard Borrell, concursant de “Pura Magia”, de TVE1, és habitual als teatres de tota la península. No te’l perdis en directe!

Hora d'inici

Hora de final

Preu

4,30 € general, 2,55 € reduïda * Poden acollir-se a l’entrada reduïda els més grans de 60 anys, els/les joves d’11 a 18 anys, ciutadans i ciutadanes en situació d’atur i veïns i veïnes amb discapacitat o amb el carnet de la Biblioteca.

Organitzador

Ajuntament d’Abrera. Regidoria de Cultura

CASA DE CULTURA (C. DE FEDERICO GARCÍA LORCA, 17)

ACTUALITAT > Agenda