DILLUNS, 18/02/2019 | 13:54 h

• Presentació de l'Associació de Familiars d'Alzheimer d'Abrera
06 Febrer

Taller d'Estimulació cognitiva

Quan envellim, el deteriorament de les facultats físiques i intel·lectuals acaba afectant la capacitat de recordar. Per aquesta raó, si es fa una estimulació adequada de les funcions cognitives del malalt, el cervell és capaç de crear i establir unes connexions neuronals noves que substitueixin l'àrea cognitiva atrofiada.

Els nostres tallers de memòria estan dirigits a malalts d'Alzheimer que es troben en una fase inicial o lleu de la malaltia. L'objectiu és aconseguir que els malalts amb demència adquireixin, mantinguin o recuperin habilitats i hàbits perduts a causa del deteriorament. Al mateix temps que ajudem a mantenir una vida que sigui al més autònoma, digna i satisfactòria possible.

Aquesta activitat es realitzarà tots els dimecres fins al mes de juny de 2019.

Hora d'inici

Hora de final

Gratuït

Organitzador