DIMECRES, 19/12/2018 | 13:28 h

• PRESENTACIÓ LLIBRE JUAN
10 Desembre

Presentació del llibre: “La vida màgica de Celio”, amb Juan José Sánchez Fernández

Presentació d’un llibre d’un autor local d’Abrera.

L’escriptor Juan José Sánchez Fernández, arrelat a Abrera per la seva professió, però resident a Olesa de Montserrat, farà la presentació del seu primer llibre editat "La vida mágica de Celio" dilluns 10 de desembre a les set de la tarda a l’Auditori de la Casa de Cultura d’Abrera.

De ben jove, ja va sentir una especial inclinació per al món de l’art i de la música i també escrivia petits relats i poesies, fins arribar al dia d’avui que, empès pel recolzament d’amics i companys, ha editat un llibre farcit d’anècdotes i notes biogràfiques de la seva infantesa .

Podeu trobar la resenya del seu llibre en l’espai web de l’editorial.

Hora d'inici

Hora de final

Gratuït

Organitzador