DIMECRES, 19/12/2018 | 00:22 h

• amazing gospel
29 Setembre

SETEMBRE MUSICAL: "Amazing Gospel en concert"

Amazing Gòspel és el resultat d’un sentiment, d’una passió que un grup de gòspel de Mataró va transmetre a persones de la localitat d’Esparreguera. El que era una passió i un impossible ara és una coral amb més de 90 cantants i una de les entitats amb més ressò del Baix Llobregat.

Aquest concert de clausura canvia d’ubicació i, donada la proximitat amb la Fira Gastronòmica dels Porrons que es farà al Parc de Can Morral, es farà a l’Auditori del Centre Polivalent del Rebato.

Hora d'inici

Hora de final

4,30 € general, 2,55 € reduïda
*Poden acollir-se a l’entrada reduïda els més grans de 60 anys, els/les joves d’11 a 18 anys, ciutadans i ciutadanes en situació d’atur i veïns i veïnes amb discapacitat o amb el carnet de la Biblioteca.

Organitzador

Ajuntament d’Abrera. Regidoria d'Acció Cultural i Patrimoni

CENTRE POLIVALENT (PLAÇA DEL REBATO, 1)

ACTUALITAT > Agenda