DIMECRES, 19/09/2018 | 05:14 h

• GLOPS, Càpsules Escèniques

Impulsem els espectacles de proximitat amb GLOPS, Càpsules Escèniques

2/6/2017

Des de la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera hem organitzat GLOPS, Càpsules Escèniques, una iniciativa per impulsar el microteatre amb espectacles de proximitat de 15 minuts presentats en llocs atípics, com comerços del nostre municipi.

El dissabte 27 de maig a la tarda va tenir lloc la primera edició de GLOPS, Càpsules Escèniques. Una vintena d'assistents van poder gaudir de tres espectacles ben diferenciats: la Companyia Iván Góngora amb El beso, flamenc pur i tocs de Bach i Piazzola; DesConcert de la companyia  GeRRiu,  un espectable de clown, i Ho faig per tu de NoSomNancys, amb text i dansa contemporània.

Aquesta nova proposta d’espectacles tindrà dues edicions més a la tardor, el 21 d'octubre i el 18 de novembre.